1399-03-22 12:11
1171
0
68973
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان عنوان کرد؛

همت جمعی کتابداران برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره رضوی در گلستان

عبدالحی میرزاعلی در سومین جلسه ستاد جشنواره رضوی بر همت جمعی کتابداران برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره رضوی در گلستان تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما، اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان در دهمین جشنواره ملی رضوی نشستی با حضور اعضای ستاد جشنواره رضوی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار کرد.

در این نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ابتدا به تبیین جشنواره رضوی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کتابخانه های عمومی استان پرداخت.

عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در سومین نشست ستاد جشنواره رضوی که به صوت حضوری و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: جشنواره رضوی فرصتی است تا ظرفیت های فرهنگی در جامعه به شکل بهینه ای بالفعل شود. 

وی افزود: جشنواره رضوی ظرفیت های بالقوه در جامعه اسلامی را به منصه ظهور می رساند و این جشنواره برای مقاطع مختلف سنی و قشرهای متنوع اجتماعی این فرصت را مهیا می کند تا با حضور در بخش های مختلف آن دیده شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به این که نهاد کتابخانه های عمومی کشور با برگزاری جشنواره رضوی در حوزه های مختلف چون مسابقات کتابخوانی، پویش کتابخوانی، مسابقه نقاشی و... برای رده های سنی مختلف امکان حضور را فراهم نموده، گفت: خانواده ها با توجه به علاقه مندی و توانایی که هر یک از افراد خانواده دارند می توانند در جشنواره رضوی شرکت کنند و علاوه بر آشنایی با سیره رضوی در صورت برنده شدن از جوایز آن بهره مند شوند.

عبدالحی میرزاعلی همچنین از برگزاری جشنواره رضوی به عنوان یک اتفاق مهم فرهنگی یاد کرد که باید همه اهالی رسانه و دستگاه های فرهنگی در رابطه با آن ورود پیدا کنند و با حضور فعالانه خود در بهتر برگزار شدن آن سهمی ایفا کنند.

وی در ادامه از امضای تفاهم نامه همکاری و اجرای آن با دستگاه های فرهنگی و نشست با مدیران فرهنگی پیرامون جشنواره رضوی خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نشست های مشترک کتابخوان، راه اندازی کتابخانه مشارکتی، مسابقات کتابخوانی و ... را در همکاری مشترک خود با این ادارات از جمله مواردی عنوان کرد که قابل اجرا می باشد.

 در ادامه ریاست شهرستان ها به ارائه گزارش عملکرد در حوزه رضوی پرداختند. گفتنی است جلسه اول و دوم ستاد جشنواره رضوی به صورت مجازی پیشتر برگزار شده بود.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.